Over mezelf

Hallo daar! Voor zij die hier voor de eerste keer komen, even kort schetsen wie ik ben. Ik ben Leopold, de eerste en enige bloggende beukenboom. Soms ben ik een echte oude bromboom en soms zo enthousiast als een pasgeboren stekje. Doel van deze blog: mensen eens door een andere bril naar de wereld en de natuur laten kijken. Geniet er van!
Natuurlijke groeten,
Leopold

woensdag 14 oktober 2015

En de winnaars zijn...

De Rode Duivels! Ik hoorde vanochtend Fons tegen Charles mompelen dat het toch wel straffe kerels zijn, die voetballers van ons. Blijkbaar staan ze nu op nummer 1 van de wereldranglijst! Dikke proficiat, zou ik zo zeggen! Zie je, ik ben zelf ook een grote voetbalfan. Wekelijks observeer ik hier de matchen van KVC Oostmalle Sport en dat vind ik met momenten al straffe kerels. Dus hoe straf moeten die nummers 1 van de wereld dan wel zijn! Ik zou ze graag eens een keertje zien spelen, maar ik vrees dat dat bij een boomdroom zal blijven...
Oh ja, en dan heb je ook nog de winnaar van die andere wedstrijd, die van de mooiste boom van Vlaanderen! Ik had graag gezegd dat deze nu tot je spreekt, maar driewerf helaas was de tegenstander uit Overpelt, een kastanje, me te sterk. Deze boombast beweert dan ook van 800 jaar oud te zijn, en, toegegeven, hij is een verdiende winnaar! Ik heb al geprobeerd om op zijn wortelfrequentie te komen en hem proficiat te wensen, maar ik vrees dat deze oude knar vergeten is hoe hij met andere bomen moet communiceren...

Mijn trouwe fans wil ik wel nog eens van harte bedanken voor de steun en om van deze ervaring een heus avontuur te maken! Ik hoop jullie snel nog eens te zien!  

1 opmerking:

  1. Toch proficiat hoor en jullie hebben dus nog jaren te gaan Leopold en Tineke

    BeantwoordenVerwijderen