Over mezelf

Hallo daar! Voor zij die hier voor de eerste keer komen, even kort schetsen wie ik ben. Ik ben Leopold, de eerste en enige bloggende beukenboom. Soms ben ik een echte oude bromboom en soms zo enthousiast als een pasgeboren stekje. Doel van deze blog: mensen eens door een andere bril naar de wereld en de natuur laten kijken. Geniet er van!
Natuurlijke groeten,
Leopold

dinsdag 9 oktober 2012

Stop de verliefde dwazen!



Dat ik niet altijd goed begrijp waarom mensen altijd per se een koppel willen zijn, weten jullie al wel. Maar ik weet het, als boom zie ik dat anders. Of moet ik zeggen: als boom die deel uitmaakt van een bos? Want alleen ben ik uiteindelijk nooit…
Maar goed, mensenkoppeltjes dus. Als ze pas verliefd zijn en in het park wat komen wandelen en palaveren, zijn ze meestal op hun ergst: dolverliefd, lopen met hun hoofd in de wolken en zijn er toe in staat om de gekste dingen eerst te doen. En dat laatste, daar ondervind ik soms last van.
Ik heb er niets op tegen als ze op m’n bankje komen zitten en aan elkander beginnen prutsen. Waar ik echter NIET tegen kan, beste verliefde dwazen, is wanneer jullie in een wazige bui jullie namen in m’n stam krassen, met zo’n melig hartje er nog tussen ook. *é”’àç§ (‘’£ù* GRMBL! Als jullie nu echt denken dat ik er op sta te springen om getatoeëerd te worden met iets waar ik helemaal niet om gevraagd heb, dan hebben jullie het mis! Ik wil jullie f***ing namen niet in mijn stam gekrast hebben! De volgende die het waagt te doen, krijgt een taksmak recht tegen z’n oren. Stop dus met die onzin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten